Sinan Salim ile Minibüsçüler Odası arasında indirim protokolü

Batman’da Sinan Salim Güzellik Merkezi ile Batman Minibüsçüler, Otobüsçüler ve Servisçiler Odası arasında, oda üyelerine özel indirim ve avantajlar sağlayan iş birliği protokolü imzalandı.

Sinan Salim ile Minibüsçüler Odası arasında indirim protokolü
Reklam Bloğu
Yayınlama: 25.06.2026
8
A+
A-

Oda Başkanlığı’nda gerçekleştirilen törende konuşan Oda Başkanı Mehmet Tekin, yapılan anlaşmanın üyelerin sosyal ve ekonomik açıdan faydasına olacağını belirterek protokolün hayırlı olmasını diledi. Sinan Salim ise Batman esnafı ve şoför camiasına destek sunmaktan memnuniyet duyduklarını ifade ederek, üyelerin güzellik, bakım ve saç ekimi hizmetlerinden özel indirimlerle yararlanacağını açıkladı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.