Milletvekili Nasıroğlu: Batman’a 12 Hekim Kadrosu Tahsis Edildi

Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sağlık Bakanlığının 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında Batman’a 2 tabip ve 10 uzman tabip olmak üzere toplam 12 hekim kadrosu tahsis edildiğini bildirdi.

Milletvekili Nasıroğlu: Batman’a 12 Hekim Kadrosu Tahsis Edildi
Reklam Bloğu
Yayınlama: 26.06.2026
7
A+
A-

Nasıroğlu, yaptığı paylaşımda, Radyasyon Onkolojisi ile bu dönem Türkiye genelinde yalnızca 3 uzman mezunu bulunan Çocuk Metabolizma Hastalıkları branşlarının Batman’a kazandırılmasının, kentin sağlık hizmetleri açısından önemli bir kazanım olduğunu belirtti.

Tahsis edilen kadroların Batman’a hayırlı olmasını dileyen Nasıroğlu, başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve emeği geçenlere teşekkür etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.