Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi

Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaya yollarını işgal eden kişi ve işletmelere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda yapılan uygulamalarda işgale neden olan materyaller toplatıldı.

Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi
Reklam Bloğu
Yayınlama: 26.06.2026
8
A+
A-

Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaya yollarını işgal eden kişi ve işletmelere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda yapılan uygulamalarda işgale neden olan materyaller toplatıldı.

İŞGALE NEDEN OLAN MALZEMELER KALDIRILDI

Kent genelinde gerçekleştirilen denetimler kapsamında kaldırımları ve yaya geçiş alanlarını işgal eden çeşitli malzemelere ekipler tarafından el konuldu. Uygulamanın, vatandaşların kaldırımları güvenli ve rahat kullanabilmesi amacıyla yapıldığı belirtildi.

KURALLARA UYMAYANLARA YAPTIRIM

Zabıta Müdürlüğü, daha önce yapılan uyarı ve tebligatlara rağmen kamuya açık alanları işgal etmeyi sürdüren kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin devam edeceğini açıkladı. İlgili mevzuat kapsamında idari yaptırımların kararlılıkla uygulanacağı bildirildi. Belediyeden yapılan açıklamada, uygulamaların yalnızca belirli bölgelerle sınırlı kalmayacağı, planlı program çerçevesinde kentin farklı noktalarında da düzenli olarak sürdürüleceği ifade edildi.

 

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.