Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen “Dilimizin Zenginlikleri Projesi” kapsamında Batman’da yıl sonu sergisi ve ödül töreni düzenlendi. Zübeyde Hanım İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa eğitim yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen “Dilimizin Zenginlikleri Projesi” kapsamında Batman’da yıl sonu sergisi ve ödül töreni düzenlendi. Zübeyde Hanım İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa eğitim yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
ÖĞRENCİ ESERLERİ SERGİLENDİ
Program öncesinde açılan sergide öğrencilerin hazırladığı sözlük çalışmaları, şiirler, afişler, atasözü ve deyim etkinlikleri, hikâyeler ve çeşitli edebî ürünler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Öğrencilerin Türkçeye olan ilgisini yansıtan çalışmalar büyük ilgi gördü.
TÜRKÇENİN ÖNEMİ VURGULANDI
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından konuşan İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Sedat Aydın, dilin milletin hafızası ve kimliği olduğunu belirterek Türkçenin doğru ve bilinçli kullanımının önemine dikkat çekti. Aydın, projeye katkı sunan öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür etti.
DERECEYE GİRENLERE ÖDÜL
Program kapsamında düzenlenen yarışmalarda derece elde eden öğrencilere ödülleri verildi. Tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.