Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Batman Belediyesi tarafından personel arasındaki birlik ve dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası sona erdi.

1 Haziran’da başlayan ve bir ay süren organizasyonun final maçları, Batman Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü Spor Kompleksi’nde oynandı. Finalde Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 takımları karşı karşıya gelirken, büyük heyecana sahne olan mücadele sonunda şampiyonluk kupasını Güvenlik-1 kazandı. Turnuvada Güvenlik-2 ikinci, Fen İşleri Müdürlüğü takımı ise üçüncü oldu. Ödül töreninde dereceye giren takımlara kupaları Belediye Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Burak Eren, Zabıta Müdürü Mahmut Kavalcı ve Gençlik ve Spor Hizmetleri Şefi Selman Alp tarafından verildi. Turnuvada ayrıca Mali Hizmetler Müdürlüğü “En Centilmen Takım” ödülünü alırken, “En Güzel Gol” ödülüne ise Makine İkmal Müdürlüğü personeli Halil Turan layık görüldü.