Batmanlı Sporcudan Kütahya’da Çifte Başarı
Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından Kütahya’da düzenlenen U14 Atletizm Müsabakalarında Batmanlı öğrenci İsmail Badem, elde ettiği derecelerle büyük bir başarıya imza attı.

Veysel Karani Anadolu İmam Hatip Lisesi Spor Ortaokulu öğrencisi olan İsmail Badem, gülle atma kategorisinde Türkiye Şampiyonu olarak birincilik kürsüsüne çıkarken, cirit atma kategorisinde ise Türkiye ikincisi oldu. Başarılı sporcu, elde ettiği derecelerle hem okulunu hem de Batman’ı gururlandırdı. Batman İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, öğrencinin ailesi ve öğretmenleri tebrik edilerek başarılarının devamı temennisinde bulunuldu. Kütahya’daki organizasyonda gösterdiği performansla dikkat çeken İsmail Badem, Batman’ın spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi.