Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaya yollarını işgal eden kişi ve işletmelere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda yapılan uygulamalarda işgale neden olan materyaller toplatıldı.

Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yaya yollarını işgal eden kişi ve işletmelere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı’nda yapılan uygulamalarda işgale neden olan materyaller toplatıldı.
İŞGALE NEDEN OLAN MALZEMELER KALDIRILDI
Kent genelinde gerçekleştirilen denetimler kapsamında kaldırımları ve yaya geçiş alanlarını işgal eden çeşitli malzemelere ekipler tarafından el konuldu. Uygulamanın, vatandaşların kaldırımları güvenli ve rahat kullanabilmesi amacıyla yapıldığı belirtildi.
KURALLARA UYMAYANLARA YAPTIRIM
Zabıta Müdürlüğü, daha önce yapılan uyarı ve tebligatlara rağmen kamuya açık alanları işgal etmeyi sürdüren kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin devam edeceğini açıkladı. İlgili mevzuat kapsamında idari yaptırımların kararlılıkla uygulanacağı bildirildi. Belediyeden yapılan açıklamada, uygulamaların yalnızca belirli bölgelerle sınırlı kalmayacağı, planlı program çerçevesinde kentin farklı noktalarında da düzenli olarak sürdürüleceği ifade edildi.
