220 başarılı öğrenci ödüllendirildi

Batman’da bilim, kültür, sanat ve spor alanlarında ulusal ve uluslararası başarı elde eden öğrenciler için ödül töreni düzenlendi. Programda 220 öğrenci ve sporcuya madalya ile başarı belgesi verildi.

220 başarılı öğrenci ödüllendirildi
Reklam Bloğu
Yayınlama: 25.06.2026
6
A+
A-

Necat Nasıroğlu Külliyesi Hatice Nasıroğlu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen törene Vali Ekrem Canalp ve eşi Dr. Ayten Canalp’in yanı sıra il protokolü, eğitimciler, öğrenciler ve veliler katıldı.

BAŞARILAR TAÇLANDIRILDI

İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer’in açılış konuşmasının ardından, resim, şiir, TÜBİTAK projeleri ve çeşitli spor branşlarında Türkiye ve dünya çapında derece elde eden 220 öğrenciye ödül ve başarı belgeleri takdim edildi. Eğitimciler de başarı belgesiyle ödüllendirildi. Öğrencilerin başarılarının büyük coşkuyla karşılandığı program, toplu hatıra fotoğrafının çekilmesiyle sona erdi.

 

 

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.