Oymataş’ta Mercimek Hasadı Başladı

Batman’da mercimek hasadı sezonu başladı. Batman İl Tarım ve Orman Müdürü Necdet Tuncer, merkeze bağlı Oymataş köyünde gerçekleştirilen mercimek hasadına katılarak üreticilerle bir araya geldi.

Oymataş’ta Mercimek Hasadı Başladı
Reklam Bloğu
Yayınlama: 23.06.2026
7
A+
A-

Batman’da mercimek hasadı sezonu başladı. Batman İl Tarım ve Orman Müdürü Necdet Tuncer, merkeze bağlı Oymataş köyünde gerçekleştirilen mercimek hasadına katılarak üreticilerle bir araya geldi.

Hasat çalışmalarını yerinde inceleyen Tuncer, çiftçilerle sohbet ederek üretim süreci hakkında bilgi aldı. Tarımsal üretimin önemine dikkat çeken Tuncer, emek veren tüm üreticilere teşekkür ederek bereketli ve verimli bir hasat sezonu temennisinde bulundu. Batman’da önemli tarım ürünleri arasında yer alan mercimeğin hasadıyla birlikte üreticiler, sezon boyunca elde edecekleri verim için çalışmalarını sürdürüyor.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.